luni, 17 august 2015

Terase şi cafenele numai bune de ieşit cu câinele

Băiatul mamei, Toto, o corcitură absolut reuşită între Bishon + Shih-tzu, este nerăbdator să mă însoţească ori de câte ori ies în oraş. Mi-ar fi drag mai ales că sunt numeroase terase în parcurile din Bucureşti. Înteleg că prezenţa lui ar putea deranja respectabilii de la mesele din imprejurimi dar atunci ar trebui şi ei să mă-nţeleagă când nu sunt cea mai fericită când vin cu copii care se zbuciumă de nu-ţi intră chifteaua şi limonada în graţie. Găsesc minunat că s-au inventat hoteluri şi pensiuni unde nu trebuie să fii părtaş (fără voie) la creşterea copiilor, să fii la curent cu ce a mâncat sau dacă a făcut treaba mare. Nu sunt niciodată, dar absolut niciodată interesată să aflu.
Unii aduc în discuţie faptul că patrupezii sunt purtători de bacterii. Lor le-aş recomanda să nu mai atingă nicio clanţă, în special pe cele ale băilor publice sau nicio bară de metrou sau de autobuz. Să nu mai vorbesc de bani.
Menţionez că îl ţin supravegheat permanent şi dacă cineva aduce, în cunoştinţă de cauză, un câine agresiv în public, înseamnă că este lipsit de judecată. Inţeleg şi că unii câini pot dezvolta reacţii agresive, dar analizaţi detaşat şi veţi vedea că este o reacţie anxioasă la insistenţele copiilor lăsaţi nesupravegheaţi. Nu mai vorbesc despre părinţii care se amuză când copilul loveşte cainele. Dacă acesta îl trage de coadă şi-l deranjează cand el vrea să stea liniştit, rezultatul este evident. 
Acest link este cat se poate de explicit, arătându-vă semne de disconfort ca urmare a interacţiunii dintre un copil şi un câine. 
sursa jondawson.com

Nu mă-nţelegeţi greşit, nu vreau să am acces cu câinele în locuri închise, este greu şi sunt prima care recunoaşte asta. Dar cât este vară, sunt atâtea terase unde ai putea îmbina utilul (plimbarea câinelui) cu plăcutul (cafeaua cu prietenii), dacă ar fi permis.
Eu am descoperit doar câteva, pe care vă invit să le reverificaţi, poate între timp s-au sucit : Trattoria Il Calcio Herăstrau (iţi aduc cu mare drag şi un bol cu apă pentru ''bibiluş''), Ristorante Il Cantuccio lângă parcul Carol, Antipa Cafe, Cafe Verona, Funky Lounge Herastrau, J'ai Bistro- Calea Griviţei.
Până la urmă este vorba de alegeri,  convieţuim cu toţii într-o lume care este, pe cât de mare (aparent), pe atat de inghesuită (in realitate). Dacă ne respectăm şi ne înţelegem acţiunile reciproc, nu are ce să iasă rău ;)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Trimite-mi părerea ta cu privire la acest subiect!


I am digitally distinct! Visit onlineIDCalculator.com
>